Ecommerce Expo Budapest
Lemaradtál az eseményről?
Nézd vissza az Ecommerce Expo előadásait otthonod kényelméből bármikor!
Vásárold meg a videofelvételeket március 14-ig 29.999 Ft+ÁFA-ért!
A magyar e-kereskedelem fejlesztése közös érdekünk
Az Ecommerce Expo célja, hogy platformot teremtsen arra, hogy a hazai e-kereskedelem szereplői (szolgáltatók és kereskedők egyaránt) megismerjék egymást, kapcsolatot teremtsenek, és tanuljanak egymástól. Tegyünk együtt a magyar e-kereskedelem fejlődéséért!
Az Ecommerce Expo főtámogatója


















Lemaradtál az eseményről?
Nézd meg az előadásokat otthonod kényelméből bármikor!
Vásárold meg a videofelvételeket március 14-ig 29.999 Ft+ÁFA-ért!

Kapcsolatok
A siker titka sokszor a megfelelő kapcsolatokban rejlik – és ezen az eseményen mindenki jelen lesz, aki számít az e-kereskedelem világában. Itt nemcsak üzleti lehetőségeket fedezhetsz fel, hanem olyan inspiráló emberekkel találkozhatsz, akik új perspektívákat nyitnak meg előtted, és támogatnak a fejlődésben.

Tudás
Itt az alkalom, hogy első kézből szerezz gyakorlati tudást a legjobb hazai szakemberektől és olyan webáruház tulajdonosoktól, akik hasonló kihívásokkal néznek szembe, mint te. Sehol máshol nem találkozhatsz ilyen koncentráltan az e-kereskedelem legfrissebb trendjeivel és a jövő innovációival. Valódi, hasznos tapasztalatok várnak rád – itt nem önmagukat promózó előadókat hallasz, hanem valódi sikersztorikat és gyakorlati megoldásokat!

Partnerek
Egyetlen helyen találkozhatsz mindazokkal a szolgáltatókkal, akik hozzájárulnak ahhoz, hogy webáruházad igazán sikeres legyen – legyen szó logisztikáról, online fizetési megoldásokról vagy marketingről. Ráadásul olyan exkluzív ajánlatokat hoznak el neked, amelyekkel nemcsak a belépőjegyed árát többszörösen visszanyerheted, hanem komoly megtakarításokat is elérhetsz! Ez a lehetőség is az, amely valódi előrelépést hozhat vállalkozásod számára.

Előadók

0. NAP
2025. Február 26.
Lurdy Rendezvény és Konferenciaközpont
Fő téma: Nemzetközi piac
A 0. Nap fókuszának a nemzetközi piac szerepel. Olyan előadásokon, kerekasztal beszélgetéseken és workshopokon vehetsz részt, ahol megismerheted a nemzetközi piacra lépés sajátosságait, kihívásait és megoldásait olyanoktól, akik már megjárták előtted ezt az utat. Emellett kapcsolatot építhetsz szolgáltatókkal, stratégiai partnerekkel.

Ecommerce Expo napja
2025. Február 27.
Lurdy Rendezvény és Konferenciaközpont
2200 résztvevő 90+ program 70+ kiállító
Minden jegytípus tartalmazza.
Az Ecommerce Expo napja, ahol 2200 résztvevő, 120+ program és 80+ kiállító vár, hogy megismertesse veled az e-kereskedelmi és marketingtrendeket. Kapcsolatot építhetsz, igénybe veheted a kiállítói kedvezményeket, részt vehetsz izgalmas játékokon és egy nagy adag tudással, új kapcsolatokkal és inspirációval térhetsz haza.

After Party
2025. február 27.
Lurdy Rendezvény és Konferenciaközpont. Jól megérdemelt kikapcsolódás a munka után.
Minden jegytípus tartalmazza.
Az After Party az Ecommerce Expo napja után kezdődik, ahol kiengedheted a fáradt gőzt, elmélyitheted az új kapcsolatokat és eltölthetsz egy kellemes estét a résztvevőkkel, előadókkal és kiállítókkal.
Mi vár rád?

Az előadások szüneteiben lehetőség lesz az erre kialakított terekben kapcsolódni a résztvevőkkel és kicsit megpihenni a következő programig.

Tegyél szert új kapcsolatokra, ismerj meg új szolgáltatókat, stratégiai partnereket, akik hozzásegítenek a 2025-ös céljaid eléréséhez.

Top előadók és szolgáltatók, valamint webáruháztulajdonosok adják át tudásukat. A programban találsz 30, 40 és akár 90 perces előadásokat is.

A Pontgyűjtő játékunkban izgalmas tárgyi nyereményeket nyerhetsz a könyvektől egészen a nagy értékű elektronikai eszközökig.

Saját alkalmazásunknak köszönhetően a kapcsolatépítés, a kontakt csere gördülékeny és az információ sem veszik el a rendezvény után. Ráadásul segítségével előre megtervezheted, mely programokat szeretnéd meglátogatni.
Előadások
0. NAP - 2025. Február 26.
Egy olyan időszakban, amikor az import és a TEMU egyre nagyobb szeletet hasít ki a magyar kereskedelmi és csomaglogisztikai piacból, export képességek nélkül már szinte lehetetlen fennmaradni. Ezért kiemelten fontos, hogy a hazai e-kereskedők versenyképességét növeljük, és aktívan támogassuk nemzetközi piacra lépésüket. De hogyan érdemes belevágni?
Ha úgy érzed, hogy a hazai piacon már mindent elértél és nem tudsz nővekedni akkor itt az idő, hogy külföldre menj! Bemutatjuk, hogy értünk el 1 év alatt 550mFt-os forgalmat külföldön.
A nemzetközi piacra lépés hatalmas lehetőség, de egyben komoly ügyfélszolgálati kihívás is. Az AI ugyan jó eszköz, amivel élni kell, de a bizalmat csak ezzel nem lehet kiépíteni. Hogyan alakíthatsz ki olyan ügyfélkapcsolati folyamatokat, amelyek működnek a nemzetközi vizeken is? Eladásomban megmutatom, hogyan kellene kinéznie egy professzionális ügyfélszolgálatnak!
Ebben az előadásban a jin-jang tanulságai alapján olyan stratégiákat osztok meg veletek, amelyek segítenek a kiegyensúlyozott és fenntartható terjeszkedésben, hiszen a tudatos tervezés és a céltudatos, bátor lépések egyensúlya nélkülözhetetlen az új piacokon is. Csatlakozz hozzánk, hogy megtudd, milyen tanulságokat tartogat a jin-jang számodra is!
Szorosan kapcsolódva az előző előadáshoz, gyakorlati példákon keresztül adunk áttekintést a legfontosabb lépésekről a nemzetközi terjeszkedésben, és bemutatjuk, hogyan tanulhatsz a leggyakoribb hibákból és válhatsz ezáltal igazán sikeressé a nemzetközi piacokon. Tarts velünk, és bemutatjuk, milyen lehetőségeket tartogat a román piac számodra is!
Hogyan lehet sikeresen belépni a nemzetközi piacra? Milyen kihívásokkal és lehetőségekkel találkoznak a vállalatok, és milyen szerepet játszik ebben egy megbízható logisztikai partner? Egy izgalmas interjú során a BioTechUSA képviselője osztja meg tapasztalatait, míg a DPD szakértője bemutatja, hogyan segítheti egy erős nemzetközi logisztikai hálózat a sikeres terjeszkedést.

EXPO NAP - 2025. Február 27.
A hirdetések egyre drágábbak, nehezebben konvertálnak a vásárlók. Hogyan lehetsz versenyképesebb? Van-e más út a hirdetési büdzsé és tartalomgyártásra fordított erőforrás növelésén kívül? Előadásomban bemutatom, hogy miként tudod erősíteni a webshopod által nyújtott ügyfélélményt stratégiai és taktikai szinten. Hogyan alakítja át az experience design a mindennapi marketing működést?
Dr. Mérő László matematikus, pszichológus és publicista előadása az mesterséges intelligenciák többféle nézőpontját érinti (csak a technikaiakat nem), így a hallgatóság képet kaphat arról az elképzelt jövőről, melyben már jelenleg is élünk, és amely felé még robog az emberiség, megismerheti egy általunk teremtett mesterséges tudat egyénre gyakorolt pszichológiai és egyéb, akár élettani hatásait.
Új bevételi lehetőségek után kutatsz?Sok visszatérő vásárlód van? Érdemes nem csak termék értékesítésben gondolkodnod, hanem szolgáltatások kialakításában is. A képzés során bemutatjuk az előfizetéses modellben rejlő lehetőségeket és azt, hogy miként alakíthatod ezt ki a saját webshopodnál, hogyan tudod felmérni a célcsoportod igényeit, az értékajánlatok fejlesztésének, tesztelésének eszközeit is.

Sebő Gyula, a Julius-K9® márka alapítója, brandépítési és iparjogvédelmi stratéga, a népszerű JK9 kutyahámok feltalálója a nemzetközi márkaépítés és márkavédelem jogi felelősségéről, lehetőségeiről és korlátairól tart előadást. Nemzetközi kereskedelmi és iparjogi tapasztalataira alapozva beszélni fog a szellemi tulajdon védelméről az EU-ban és világszinten, az online téren belül és azon túl.
Az AI átírta a marketing szabálykönyvet, és most olyat mutatunk, amit senki sem várt: Mi van, ha a legjobb Meta hirdetésed már ott van a feed-edben? A hétköznapi posztjaid gyakran nagyobb sztárok lehetnek, mint a gondosan elkészített hirdetéseid - csak tudni kell, hogyan teszteld és skálázhatod őket automatikusan. Engedd el a régi szabályokat, és fedezd fel a tartalmaidban rejlő valódi erőt!
Hagyományos kampányokkal nem tudsz eladni a mai 20-30 éveseknek, pedig ők az egyik legfontosabb vásárlóerő! Milyen nem unalmas, nem átlagos, nem kiszámítható kampányokkal tudod megfogni a figyelmüket és megszerezni a rendeléseiket-akár nagyobb, olcsóbb konkurensekkel szemben is? Ne felejtsd el: akit 20-30 éves korában megfogsz, abból életre szóló vásárló lehet, ne veszítsd el őket!
Videók nélkül 2025-ben nincs közösségi média, de videók készíteni nehéz és lassú. …vagy még sem? Nézzük meg élőben, lépésről-lépésre, hogyan tudunk a mesterséges intelligencia segítségével olyan videókat létrehozni, amik segíthetnek az értékesítésben!
ÉLŐBEN elemzünk ki konverziós szempontból 1 vagy 2 webshopot, felfedve a leggyakoribb konverziós akadályokat és frikciós pontokat. Interaktív beszélgetést tervezünk, a hallgatóság bevonásával.

Cégépítők podcast különkiadásában arról beszélget Egerszegi Krisztián Szatmári Katalinnal a Whiskynet tulajdonosával, hogy: Miért whisky és miért más mint egy hagyományos italbolt a Whiskynet? Offline vagy online, hogyan alakult a cég fejlődése? Mi kellett ahhoz, hogy kiemelkedjen a sok italkereskedő közül? Mi a jövőkép, meddig és hogyan fog fejlődni a cég?
KKV-s vezetőként gyakran egyszerre több kalapot hordunk. Kezdetben mi vagyunk a pénzügyes, a raktáros, az ügyfeles és még sorolhatnánk. A sok terület közül mégis választanunk kell egyet. Számomra ez a marketing volt, aminek köszönhetően látványosan fejlődni kezdett a cégem. Az előadásomban arról lesz szó, hogy hogyan delegáltam a munkát és hogyan tudjuk évről évre duplázni a márka árbevételét.
Dráguló hirdetési költségek? Stagnáló bevétel? Hogyan lehet mégis 2025 a webshopod legsikerebb éve? Megmutatom, hogyan lehet az e-mail marketing a legbeszámíthatóbb és legprofitailisebb bevételi forrásod, amivel közvetlenül eléred a vásárlóidat, hirdetési költségek nélkül. Példák, tippek, trükkök és tapasztalatok több mint 5 milliárd forint megkeresett extra e-mail marketing bevétel után.
Állj össze más vállalkozókkal, hogy együtt növekedhessetek, akár a költségek csökkentése mellett! A K&H: üzletet ide! Ecommerce Expo-n megrendezett KOLLAB meetup-ján mentorainkkal segítünk megtalálni azokat a KOLLAB ötletet, amivel be tudjátok vonzani egymás vevőit, felpörgethetitek az értékesítést és amivel akár K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete” díjat is elnyerhetitek!
A retail média egyre fontosabb szerepet tölt be a digitális hirdetési ökoszisztémában, összekapcsolva a vásárlói adatokat és a hirdetési felületeket. A beszélgetés során megvizsgáljuk, hogyan használhatók hatékonyan ezek a csatornák, milyen előnyöket kínál a retail média a webshopok és hirdetők számára, valamint hogyan válhat a 3rd party cookie-k kivezetésének egyik legjobb alternatívájává.

Partnereink





























































Galéria
Ecommerce Expo 2025
