Ecommerce Expo Budapest
Lemaradtál az eseményről?
Nézd vissza az Ecommerce Expo előadásait otthonod kényelméből bármikor!
Vásárold meg a videofelvételeket március 14-ig 29.999 Ft+ÁFA-ért!
A magyar e-kereskedelem fejlesztése közös érdekünk
Az Ecommerce Expo célja, hogy platformot teremtsen arra, hogy a hazai e-kereskedelem szereplői (szolgáltatók és kereskedők egyaránt) megismerjék egymást, kapcsolatot teremtsenek, és tanuljanak egymástól. Tegyünk együtt a magyar e-kereskedelem fejlődéséért!
Az Ecommerce Expo főtámogatója


















Lemaradtál az eseményről?
Nézd meg az előadásokat otthonod kényelméből bármikor!
Vásárold meg a videofelvételeket március 14-ig 29.999 Ft+ÁFA-ért!

Kapcsolatok
A siker titka sokszor a megfelelő kapcsolatokban rejlik – és ezen az eseményen mindenki jelen lesz, aki számít az e-kereskedelem világában. Itt nemcsak üzleti lehetőségeket fedezhetsz fel, hanem olyan inspiráló emberekkel találkozhatsz, akik új perspektívákat nyitnak meg előtted, és támogatnak a fejlődésben.

Tudás
Itt az alkalom, hogy első kézből szerezz gyakorlati tudást a legjobb hazai szakemberektől és olyan webáruház tulajdonosoktól, akik hasonló kihívásokkal néznek szembe, mint te. Sehol máshol nem találkozhatsz ilyen koncentráltan az e-kereskedelem legfrissebb trendjeivel és a jövő innovációival. Valódi, hasznos tapasztalatok várnak rád – itt nem önmagukat promózó előadókat hallasz, hanem valódi sikersztorikat és gyakorlati megoldásokat!

Partnerek
Egyetlen helyen találkozhatsz mindazokkal a szolgáltatókkal, akik hozzájárulnak ahhoz, hogy webáruházad igazán sikeres legyen – legyen szó logisztikáról, online fizetési megoldásokról vagy marketingről. Ráadásul olyan exkluzív ajánlatokat hoznak el neked, amelyekkel nemcsak a belépőjegyed árát többszörösen visszanyerheted, hanem komoly megtakarításokat is elérhetsz! Ez a lehetőség is az, amely valódi előrelépést hozhat vállalkozásod számára.

Előadók

0. NAP
2025. Február 26.
Lurdy Rendezvény és Konferenciaközpont
Fő téma: Nemzetközi piac
A 0. Nap fókuszának a nemzetközi piac szerepel. Olyan előadásokon, kerekasztal beszélgetéseken és workshopokon vehetsz részt, ahol megismerheted a nemzetközi piacra lépés sajátosságait, kihívásait és megoldásait olyanoktól, akik már megjárták előtted ezt az utat. Emellett kapcsolatot építhetsz szolgáltatókkal, stratégiai partnerekkel.

Ecommerce Expo napja
2025. Február 27.
Lurdy Rendezvény és Konferenciaközpont
2200 résztvevő 90+ program 70+ kiállító
Minden jegytípus tartalmazza.
Az Ecommerce Expo napja, ahol 2200 résztvevő, 120+ program és 80+ kiállító vár, hogy megismertesse veled az e-kereskedelmi és marketingtrendeket. Kapcsolatot építhetsz, igénybe veheted a kiállítói kedvezményeket, részt vehetsz izgalmas játékokon és egy nagy adag tudással, új kapcsolatokkal és inspirációval térhetsz haza.

After Party
2025. február 27.
Lurdy Rendezvény és Konferenciaközpont. Jól megérdemelt kikapcsolódás a munka után.
Minden jegytípus tartalmazza.
Az After Party az Ecommerce Expo napja után kezdődik, ahol kiengedheted a fáradt gőzt, elmélyitheted az új kapcsolatokat és eltölthetsz egy kellemes estét a résztvevőkkel, előadókkal és kiállítókkal.
Mi vár rád?

Az előadások szüneteiben lehetőség lesz az erre kialakított terekben kapcsolódni a résztvevőkkel és kicsit megpihenni a következő programig.

Tegyél szert új kapcsolatokra, ismerj meg új szolgáltatókat, stratégiai partnereket, akik hozzásegítenek a 2025-ös céljaid eléréséhez.

Top előadók és szolgáltatók, valamint webáruháztulajdonosok adják át tudásukat. A programban találsz 30, 40 és akár 90 perces előadásokat is.

A Pontgyűjtő játékunkban izgalmas tárgyi nyereményeket nyerhetsz a könyvektől egészen a nagy értékű elektronikai eszközökig.

Saját alkalmazásunknak köszönhetően a kapcsolatépítés, a kontakt csere gördülékeny és az információ sem veszik el a rendezvény után. Ráadásul segítségével előre megtervezheted, mely programokat szeretnéd meglátogatni.
Előadások
0. NAP - 2025. Február 26.
Egy olyan időszakban, amikor az import és a TEMU egyre nagyobb szeletet hasít ki a magyar kereskedelmi és csomaglogisztikai piacból, export képességek nélkül már szinte lehetetlen fennmaradni. Ezért kiemelten fontos, hogy a hazai e-kereskedők versenyképességét növeljük, és aktívan támogassuk nemzetközi piacra lépésüket. De hogyan érdemes belevágni?
Ha úgy érzed, hogy a hazai piacon már mindent elértél és nem tudsz nővekedni akkor itt az idő, hogy külföldre menj! Bemutatjuk, hogy értünk el 1 év alatt 550mFt-os forgalmat külföldön.
A nemzetközi piacra lépés hatalmas lehetőség, de egyben komoly ügyfélszolgálati kihívás is. Az AI ugyan jó eszköz, amivel élni kell, de a bizalmat csak ezzel nem lehet kiépíteni. Hogyan alakíthatsz ki olyan ügyfélkapcsolati folyamatokat, amelyek működnek a nemzetközi vizeken is? Eladásomban megmutatom, hogyan kellene kinéznie egy professzionális ügyfélszolgálatnak!
Ebben az előadásban a jin-jang tanulságai alapján olyan stratégiákat osztok meg veletek, amelyek segítenek a kiegyensúlyozott és fenntartható terjeszkedésben, hiszen a tudatos tervezés és a céltudatos, bátor lépések egyensúlya nélkülözhetetlen az új piacokon is. Csatlakozz hozzánk, hogy megtudd, milyen tanulságokat tartogat a jin-jang számodra is!
Szorosan kapcsolódva az előző előadáshoz, gyakorlati példákon keresztül adunk áttekintést a legfontosabb lépésekről a nemzetközi terjeszkedésben, és bemutatjuk, hogyan tanulhatsz a leggyakoribb hibákból és válhatsz ezáltal igazán sikeressé a nemzetközi piacokon. Tarts velünk, és bemutatjuk, milyen lehetőségeket tartogat a román piac számodra is!
Hogyan lehet sikeresen belépni a nemzetközi piacra? Milyen kihívásokkal és lehetőségekkel találkoznak a vállalatok, és milyen szerepet játszik ebben egy megbízható logisztikai partner? Egy izgalmas interjú során a BioTechUSA képviselője osztja meg tapasztalatait, míg a DPD szakértője bemutatja, hogyan segítheti egy erős nemzetközi logisztikai hálózat a sikeres terjeszkedést.

EXPO NAP - 2025. Február 27.
Fedezd fel a prémium márkák sikerének titkait Magyarország legnagyobb e-commerce konferenciáján! Együtt, a közösség erejével tanulva merítünk inspirációt, osztunk meg best practice-eket, és találunk konkrét megoldásokat, hogy márkád kitűnjön, mélyebb kapcsolatot építs a vásárlóiddal, és növeld eladásaidat. A szakmai beszélgetéseket Farkas Zsolt vezetésével tesszük még értékesebbé!
A Shoprenter számára fontos, hogy olyan e-kereskedőkre hívja fel a figyelmet, akik az elért eredmények, értékek és karizmájuk alapján kimagaslóan teljesítenek és példaként szolgálhatnak mások számára, ezért hoztuk létre a Shoprenter Példakép Díjat.
Az előadás átfogó képet ad a vállalkozások számára elérhető tőkebevonási lehetőségekről, azok előnyeiről és kihívásairól a különböző fejlődési szakaszokban. Kiemelt figyelmet kapnak a kezdeti finanszírozási lehetőségek, beleértve a saját forrásokat, az üzleti angyalokat, az állami támogatásokat és a korai fázisú befektetéseket, amelyek segíthetik az induló vállalkozások piacra lépését.
Egyértelmű miért érdemes márkát építeni: magasabb ár, hűségesebb vevők, nagyobb figyelem. Azt viszont sokan elfelejtik, hogy kisvállalkozásként teljesen másképp kellene ebben gondolkodni, mint a nagyok. Kicsit a kreativitásával, az idejével pótolja ki a pénzbeli hátrányt, ezért tud érvényesülni a nagyok között is. Ha igazán ügyes, nem hagyja ki a kisvállalati márkaépítés legfontosabb elemét sem.
A digitális fizetési megoldások rohamos fejlődése új lehetőségeket és kihívásokat teremt a magyar kis- és középvállalkozások számára. Az Ecommerce Expo előadásán bemutatjuk a legfrissebb trendeket és innovációkat, amelyekkel a KKV-k növelhetik versenyképességüket és javíthatják vásárlóik élményét.
Nem kérdés 2025-ben, hogy egy webshopnak törekednie kell-e magasabb színvonalú ügyfélélményre. Márpedig az előfizetéses e-kereskedelemnek pont ez a célja: kényelmet adj el, vagy a válogatásra szánt időt add a vevődnek, és ne csak egy terméket. De mi van akkor, ha Te nem kutyatápot, vagy vitamint árulsz? Hogyan tudsz tervezhető bevételt elérni a webshopoddal, és kell-e erre törekedned egyáltalán?


A hirdetések egyre drágábbak, nehezebben konvertálnak a vásárlók. Hogyan lehetsz versenyképesebb? Van-e más út a hirdetési büdzsé és tartalomgyártásra fordított erőforrás növelésén kívül? Előadásomban bemutatom, hogy miként tudod erősíteni a webshopod által nyújtott ügyfélélményt stratégiai és taktikai szinten. Hogyan alakítja át az experience design a mindennapi marketing működést?
Hozd be a vevőket a webshopodra, majd konvertáld őket! Egyszerűnek hangzik, de közben mégsem az. Gyakorlati tanácsokkal és horror példákon keresztül nézzük meg, hogy mi működik ma a hazai és nemzetközi piacon. És mi nem.
Több mint ezer influencer kampány lebonyolításával a háta mögött a NuHeadz influencer ügynökség alapítója az előadás során összefoglalja, hogy mikor érdemes használni az influencer marketinget és mikor nem. Az előadás második felében az egyik legnépszerűbb TikTok-videós csapat, a Gymsuleiman-os srácok is megosztják a hallgatókkal, hogy hogyan építették fel saját márkájukat.
A klímaváltozás és a gazdasági növekedés összefüggései. Mi az a nemnövekedés? Hogyan lehet elérni a nemnövekedést a gyakorlatban? Tud-e nemnövekedő maradni egy webshop?
A hot seat új programelemünk tesztalanyai nem csak webshopok, hanem a Fulfillment cégek képviselői is. A program során megismerhetitek a hazai top fulfillment cégek értékei, ajánlatit, lehetőségeit, gondolkodásmódját és azt, hogy hogyan tud egy fulfillment cég támogatni Titeket a fejlődésben!
A FOXPOST - Packeta Group nemsokára elhozza egyik első újítását, amelynek keretein belül vásárlói számára új lehetőségek nyílnak: 2025. március 5-től a Packeta magyarországi hálózata is elérhetővé válik webshopból rendelt csomagok átvételére a FOXPOST helyszínek mellett. Jöjjön tájékoztatónkra és tudja meg, hogyan biztosíthatja webshopjában, hogy vásárlói hozzáférjenek az összes elérhető átvételi
Mik az árazás alapvető kérdései 2025-ben, mi változott az utóbbi években? Milyen árazási stratégiákat alkalmazhatunk? Az AI és az automatizmusok szerepe az árazásban, előnyök skálázódása. Mikor ne használjunk ilyeneket? Figyelmeztetések és korlátozások. Hogyan készítsük elő a "soft landinget" az AI integrációkoz?
Miért és kiknek érdemes 2025-ben belevágni a Pinterest marketingbe Magyarországon? És miért pont azon cégeknek, akiknek a célközönsége a Z és az Alfa generáció? Előadásomban bemutatom, hogy miként és hogyan szólítsd meg ezt a fizetőképes célcsoportot a Pinterest segítségével.
Partnereink





























































Galéria
Ecommerce Expo 2025
