Zsoldos Mónika nyolc évig a League of Legends nevű online játék játékostámogatásával foglalkozott, hat európai, latin-amerikai, észak-afrikai és közel-keleti országok csapataiért volt felelős. Megelőzően a vendéglátásban szerzett tapasztalatot üzletvezetőként. A Wolthoz ügyfélszolgálati vezetőként csatlakozott, a legdinamikusabban növekvő csapatot irányítja.
Ügyfélszolgálat: Mit kezdjünk a problémás vevőkkel?
Igazságtalan a vevő? Tőled elvárná, hogy napi 24 órában telefonon rendelkezésére állj, de a pénze jó részét elvárás nélkül költi el távolkeleti shopokban. Jótállási, kellékszavatossági, EPR ügykezelés, jogszabályi megfelelés végtelen csatornán bejövő kérdések miatt versenyképtelen vagy az akár számlát sem adó kereskedőkkel szemben. De mi a megoldás? A kontaktcsatornák szűkítése, vagy bővítése?
Igazságtalan a vevő? Tőled elvárná, hogy napi 24 órában telefonon rendelkezésére állj, de a pénze jó részét elvárás nélkül költi el távolkeleti shopokban. Jótállási, kellékszavatossági, EPR ügykezelés, jogszabályi megfelelés végtelen csatornán bejövő kérdések miatt versenyképtelen vagy az akár számlát sem adó kereskedőkkel szemben. De mi a megoldás? A kontaktcsatornák szűkítése, vagy bővítése?