Szociológus és politológus, a Corvinus Egyetem adjunktusa, a kkv digitalizációt kutató Digiméter alapítója és a Kürt Akadémia e-kereskedelmi képzésének vezetője. A digitális üzleti modellekkel, e-business-szel és digitális kultúrával kapcsolatban tart kurzusokat. Az ezredforduló óta foglalkozik az infokommunikáció területével és trendjeinek vizsgálatával, jelenleg a kkv-k digitalizációja, a mesterséges intelligencia és az e-kereskedelem áll érdeklődése középpontjában. Rendszeres előadó a hazai konferenciákon. 2004 óta aktív blogger, írásai a https://medium.com/@probesz címen érhetők el.
E-kereskedelmi kutatások eredményei - Hogyan értelmezd webshop tulajdonosként?
Elemezd és értelmezd a legfontosabb hazai e-kereskedelmi kutatások vezetőivel hogyan tudod a felmérések eredményeit felhasználni annak érdekében, hogy webshopodat sikeresebbé tedd.
Elemezd és értelmezd a legfontosabb hazai e-kereskedelmi kutatások vezetőivel hogyan tudod a felmérések eredményeit felhasználni annak érdekében, hogy webshopodat sikeresebbé tedd.
Marketplace: Piactérré válni vagy piactérre menni?
A kerekasztal során három témát fognak körbejárni a résztvevők: 1. mik a forró témák a marketplace-ek kapcsán – a Temutól kezdve a nemzetközi piacralépésig 2. mi a válasz azokra a tipikus kérdésekre, amiket minden kereskedő feltesz a piacterekről 3. melyikben érdemesebb inkább gondolkodni: piactérré válni vagy piactérre menni
A kerekasztal során három témát fognak körbejárni a résztvevők: 1. mik a forró témák a marketplace-ek kapcsán – a Temutól kezdve a nemzetközi piacralépésig 2. mi a válasz azokra a tipikus kérdésekre, amiket minden kereskedő feltesz a piacterekről 3. melyikben érdemesebb inkább gondolkodni: piactérré válni vagy piactérre menni