A Kreatív Vonalak társalapítójaként 21 éve a kisvállalati márkaépítés ügyének egyik legaktívabb szószólója. Csapata az elmúlt hat évben ötször lett az Év ügynöksége. 27 WOLDA nemzetközi arculati díj, 69 Marketing Gyémánt díj, 67 Év honlapja díj, valamint Üzleti etikai díj fémjelzi munkásságukat. A szakmát rendszeresen oktatja is számos hazai képzésen és konferencián, köztük a Debreceni Egyetem arculattervezés kurzusán.
Amivel tudat alatt hatsz a vevődre: Arculat, Webshop design és a social felületek.
A legtöbb iparágban óriási a túlkínálat, és mindenki arra törekszik, hogy a vevő őt válassza és hűséges is maradjon hozzá, akkor is, ha nem ő a legolcsóbb. De hogyan érhető el ez? Megértjük-e milyen a hatásunkat a vásárlóra még a kommunikáció előtt? Hogyan használhatjuk tudatosabban a vizualitás erejét? Ezekre a kérdésekre ad választ az előadás.
A legtöbb iparágban óriási a túlkínálat, és mindenki arra törekszik, hogy a vevő őt válassza és hűséges is maradjon hozzá, akkor is, ha nem ő a legolcsóbb. De hogyan érhető el ez? Megértjük-e milyen a hatásunkat a vásárlóra még a kommunikáció előtt? Hogyan használhatjuk tudatosabban a vizualitás erejét? Ezekre a kérdésekre ad választ az előadás.