Lunczner Ádám, a Mindshare Digitális és Üzletfejlesztési Igazgatója, 2015-ben csatlakozott a Mindshare-hez, ahol fő feladata a legújabb digitális szolgáltatások bevezetése, fejlesztése, az ügyfélek digitális igényeinek legmagasabb szintű kiszolgálása és a digitális transzformációk támogatása. Korábban hazai vezető E-kereskedelmi cégeknél töltött be Marketing Igazgatói pozíciókat.
Swipe, Shop, Succeed
Hogyan tud szerves részévé válni a márkakommunikációnak a TikTok? Mitől lesz jó egy tartalom TikTok-on, és hogyan érdemes belevágni? Ezeket a kérdéseket vette sorra a Mindshare, mikor az Euronics social tenderén 19-re lapot húzva, short-form tartalomgyártás mellett tette le a voksát. Az eredmény, kevesebb mint 2 hónap alatt 10 ezer feletti követőszám, több, 1 millió feletti videó megtekintés.
Hogyan tud szerves részévé válni a márkakommunikációnak a TikTok? Mitől lesz jó egy tartalom TikTok-on, és hogyan érdemes belevágni? Ezeket a kérdéseket vette sorra a Mindshare, mikor az Euronics social tenderén 19-re lapot húzva, short-form tartalomgyártás mellett tette le a voksát. Az eredmény, kevesebb mint 2 hónap alatt 10 ezer feletti követőszám, több, 1 millió feletti videó megtekintés.