Első vállalkozását még főiskolai évei alatt kezdte építeni. Már akkor rájött, hogy vállalkozása sikeréhez elengedhetetlen a marketing. Először magyar, majd külföldi forrásokból való önképzése során rajongással töltötte el az érzés, hogy a megfelelő marketinggel, milyen brutálisan nagy hatással lehet az emberekre. Másfél évtizedes marketingszemléletét sajátos humorával osztja meg a hallgatósággal. Nem szakember, marketingfanatikus.
Vavrek meetup: Vásárolnál ebből az (ecommerce) hírlevélből?
Eredményes és eredménytelen hírleveleket látsz kivetítve. Honnan tudod, melyik hogyan teljesített? Hát ez az! Veled közösen átbeszéljük, milyen szövegezés, témaválasztás, tárgymező, hook, stílus (stb.) teszi eredményesebbé a hírleveleket – hogy ezeket ismerve hatékonyabbá tehesd az e-mail-marketinged.
Eredményes és eredménytelen hírleveleket látsz kivetítve. Honnan tudod, melyik hogyan teljesített? Hát ez az! Veled közösen átbeszéljük, milyen szövegezés, témaválasztás, tárgymező, hook, stílus (stb.) teszi eredményesebbé a hírleveleket – hogy ezeket ismerve hatékonyabbá tehesd az e-mail-marketinged.