Lemaradtál az eseményről?

Szerezd meg a 2020-as Ecommerce Expo összes előadását.

A 21,5 órányi gyakorlatias tudás, ami 2020-ban fellendíti a webshopod.

Ezt a tudást ilyen koncentrált formában sehol máshol nem kapod meg, így pontosan tudni fogod, mit kell tenned ahhoz, hogy 2020 legyen a legjobb üzleti éved.

  • ShopRenter.hu terem
  • Simple Pay by OTP Mobil terem
  • Budapest Bank terem
  • MPL terem
  • Webshippy terem
  • OptiMonk terem
  • 9:00

Kapunyitás

A konferencia első órája általában a felfedezésről szól! Érkezz már 9-kor, hogy legyen időd felmérni a terepet, hogy az első előadás utáni szünetben már tudd hol vannak a kiszemelt kiállítók!

  • 10:00- 10:40

Papp Gábor

SEO szakértő, The Pitch

Ecommerce SEO (hibák) a gyakorlatban

A legtöbb szakmai előadás jellemzően az iparági best practiceket dolgozza fel. Így csináld! Így lesz több! Így lesz jobb! Most viszont a történet túloldalát fogjuk megnézni. Gyakori és meglepő SEO hibákat elemzünk majd a hazai ecommerce piacról.

  • 11:00 - 11:30

Pusztai Petra

PPC Account Manager, 7Digits

Válságmarketing - Miért hirdess, ha beüt a válság?

Túl sokan beszélnek ahhoz a válságról, hogy az 2020-ra ne egy önbeteljesítő jóslat legyen. Túl sok olyan nemzetközi bizonytalansági tényező van, melyre kis, nyitott gazdaságként a szokásosnál nagyobb aggodalommal kell tekintenünk. Vajon milyen technikák állják meg a helyüket válságban? Mit használjunk és mit dobjunk el a marketing mixből?

  • 12:00 - 12:30

Szoboszlai Adrienn

SEM Tanácsadó, HD Marketing

Alapozd meg a PPC kampányaid hatákonyságát - Avagy jó feed nélkül el se kezdj hirdetni!

A Google Shopping jött, látott és győzött! Te már át tudtál állni a termékfeed alapú gondolkodásra? Optimalizáld jól a kampányaidat, kerüld el a típus hibákat és fejleszd a feededet, hogy olyan óriási versenyelőnyhöz juss, amit a konkurenseid aligha tudnak majd behozni! Nem beszélve arról a marketing költségről, amit mindezzel megspórolsz majd. Hogy hogyan vágj bele és hol tudod még ezt felhasználni? Az előadásból kiderül!

  • 13:00 - 13:30

Magyarósi Csaba

videoblogger, szerkesztő

Amit tudni akarsz a termékelhelyezésről ... (de sosem merted megkérdezni) // INTERJÚ

Veiszer Alinda vezetésével

  • 14:00 - 14:30

Szőke András

Online Marketing tanácsadó

Adaptív Facebook Marketing: Hogyan szerezz hatékonyan ügyfeleket Facebookról a 2020-as trendek szerint?

A verseny egyre kiélezettebb, a költségek elszálltak, az algoritmus könyörtelenül osztja a büntetéseket. Hogyan lehet így érvényesülni a Facebookon? Ha megérted mi zajlik a háttérben, könnyen előnyödre fordíthatod. Ismerd meg mi a győztes hozzáállás 2020-ban a Facebookon!

  • 15:00 - 15:30

Wolf Gábor

Alapító & Marketing tanácsadó, Marketing Commando

Márkaépítés nagy zajban

Intenzív verseny? Napi szinten posztoló versenytársak? A vevőket csak az ár érdekli? Minden sikeres cég kulcs eleme a márkája. Ha a céged jó, de még ismeretlen, akkor ideje komolyan venni a márkaépítést - de hogyan, mik a legfontosabb tennivalók ehhez 2020-ban?

  • 16:00 - 16:30

Zajdó Csaba​

ügyvezető, Innonic

Személyes hatékonyságnövelés elfoglalt webáruház tulajdonosoknak

Egy webáruház elindítása és felfuttatása végeláthatatlan mennyiségű feladattal jár egy cégvezető számára, és könnyen érezhetjük úgy, hogy a nap 24 órája is kevés. Sajnos az időnk véges, de megmutatom azokat a módszereket, melyekkel a maximumot hozhatjuk ki a rendelkezésre álló időnkből.

  • 17:00 - 17:30

Csepregi Balázs

ügyvezető, SalesAutopilot

Automatizált vevőgyár webshopoknak

A hirdetési költségek elszálltak, a PPC és SEO algoritmusok osztják a büntetéseket, és a verseny is egyre erősebb? Hogyan lopd be magad a vevőid szívébe úgy, hogy unott, három forintért is mást választó vevők helyett a te vevőid rajongó újravásárló, továbbajánló vevők legyenek?

Minden előadást és kerekasztal beszélgetést 30 perc szünet követ, amely remek lehetőség kapcsolatépítésre vagy a kiállítók kedvezményes ajánlatainak megtekintésére.

 A programváltozás jogát fenntartjuk!

  • 9:00

Kapunyitás

A konferencia első órája általában a felfedezésről szól! Érkezz már 9-kor, hogy legyen időd felmérni a terepet, hogy az első előadás utáni szünetben már tudd hol vannak a kiszemelt kiállítók!

  • 10:00- 10:40

Kaprinay Zoltán

ügyvezető, Bónusz Brigád

Jó embert keresünk!

Az utóbbi években jelentős változáson ment keresztül a munkaerőpiac. Sokat fejlődtek a munkavállalók elvárásai és a munkaadók erre adott reakciói is. Ma már mindenki élhető munkahelyet, kiváló körülményeket és izgalmas projekteket ígér. De hogyan találjuk meg a jó embereket?

  • 11:00 - 11:30

Kerekasztal beszélgetés

Ezt csináld utánunk! - E-növekedési stratégiák

Beszélgetés résztvevői: eMag - Papp Máté; eCipő - Janositch Johanna; Loginet - Máriás Zsigmond; Libri-Bookline - Kovács Péter; Beszélgetést vezeti: Pintér Róbert, Reacty Digital

  • 12:00 - 12:30

Biznisz Boyz​

Podcast csapat ​

Podcast a színpadon: Az adatelemző, az ex-e-kereskedő és laikus beszélgetése az online kereskedelemről

Hogyan aknázd ki a podcast-ek erejét az e-kereskedelemben? Magyarország egyik leghallgatottabb üzleti podcastjét fiatal vállalkozók készítik jelentős e-commerce tapasztalattal a hátuk mögött. Az előadáson bemutatják, miért érdemes 2020-ban e-kereskedőként vagy online szakemberként podcast-et indítani, és hogyan lehet egyedinek lenni ezen az új marketingcsatornán.

  • 13:00 - 13:30

Tóth Sándor

Marketing és IT vezető, Kütyübazár

[ESETTANULMÁNY] - Így értékesítünk mi! A KütyüBazár gyakorlati praktikái a Messengeren

Az idén 10 éves KütyüBazár egy panellakásból indult, mára pedig egy több mint 40 embert foglalkoztató cégcsoporttá nőtte ki magát. Sikerét sok más mellett annak köszönheti, hogy mindig kihasználták a legújabb marketingcsatornák nyújtotta lehetőségeket. Az elmúlt 2 évben összegyűjtött leghasznosabb, gyakorlati Facebook Messenger praktikáikat ismerhetjük meg.

  • 14:00 - 14:30

Kulcsár Róbert

vezető tanácsadó, ShopRenter​

Milyen termékekkel érdemes webáruházat indítani 2020-ban?​

Létezik még „tuti termék” vagy már telített a piac? A termék egy adottság kell, hogy legyen vagy alapos kutatómunka eredménye? Milyen feltételeknek kell megfelelni, hogy profitképesek legyünk? Az előadásban bemutatjuk a kritériumokat és az év trend termékeit, amelyekre érdemes mihamarabb lecsapni.

  • 15:00 - 15:30

VR Jani & VR Pisti

youtuberek, The VR

The VR : Az e-kereskedelem - ECOMMERCE EXPO INTERJÚ #1

Jani és Pisti válaszait mederben tartja: Galambos Márton - Főszerkesztő, Forbes Magyarország. A külföldi példákat alapul véve kiderül, hogy a magyar piac hol tart és mi várható az e-kereskedelemben a technikai újítások terén.

  • 16:00 - 16:30

Janata Kriszta

alapító & Marketing tanácsadó, Marketing Commando

Adj el többet - videóval!

A webáruházak legütösebb márkaépítö eszköze 2020-ban. Ha mutatok egy olyan marketing eszközt, ami: - 12x több reakciót hoz, mint bármilyen képes/szöveges üzenet - még egyedül is könnyü és gyors megcsinálni - most (még) az eléréseket is szuperolcsón hozza, hajlandó vagy kipróbálni? Ha igen, akkor gyere és én garantálom, hogy 20 perc alatt Te is rákapsz a csodaeszközre: az online videóra

  • 17:00 - 17:30

Laura Sima-Sirban & Sutong Liu

UX Researchers, UX Studio

How to create a great online shopping experience

Retention and growth strategies are important, but what really turns webshop visitors into customers is creating a great online shopping experience. This is where UX design comes in. We'll explain what UX design is, summarize what makes a great online shopping experience and how to create it.

Minden előadást és kerekasztal beszélgetést 30 perc szünet követ, amely remek lehetőség kapcsolatépítésre vagy a kiállítók kedvezményes ajánlatainak megtekintésre

 A programváltozás jogát fenntartjuk!

  • 9:00

Kapunyitás

A konferencia első órája általában a felfedezésről szól! Érkezz már 9-kor, hogy legyen időd felmérni a terepet, hogy az első előadás utáni szünetben már tudd hol vannak a kiszemelt kiállítók!

  • 10:00- 10:40

Deli Ágnes

Ügyfélszolgálati vezető, Mall.hu

Ügyfélkommunikációs csatornák - Melyik a legrövidebb út a vevői elégedettséghez?

Mi más is lenne kézenfekvőbb, mint a ügyfélszolgálati kommunikációs csatornák. Piackutatás, hivatalos alapján a Magyarországi trendek, összehasonlítva külfölddel.

  • 11:00 - 11:30

Pálfi Éva

Brandstylist iparművész, Stílusakadémia & B2W

Mire vágynak a nők, mikor online vásárolnak és hogyan add meg nekik ezt?

Tudtad, hogy szinte mindenki NŐKNEK, vagy NŐI BEFOLYÁSRA ad el? Mi kell ahhoz, hogy megszerezd a női vevők FIGYELMÉT? Hogyan adj el nekik úgy, hogy RAJONGJANAK érted? Magasan konvertáló weboldalak kialakítása női célpiacra: látványos, színes, ízes, izgalmas előadásra számíthatsz!

  • 12:00 - 12:30

Görög Ádám

Tulajdonos, Tacitprojekt

A legjobban teljesítő termékoldalak nélkülözhetetlen elemei

Az előadáson megmutatom, hogy hogyan tudsz olyan termékoldalt készíteni, ami extra költségek nélkül növeli az eladásaid, miközben előre megválaszolja a vásárlók kérdéseit.

  • 13:00 - 13:30

Nagy Tamás

Marketing és komm. vezető, Daniella.hu

B2B webáruház indítás - Legfontosabb kérdések és tudnivalók

B2C és a B2B webáruház – Mi a különbség? Mennyire érett a hazai piac az online nagykereskedelemre? Milyen nehézségekre számíthatunk egy B2B webáruház indításánál? Ezekkel a kérdésekre, és az ezekből fakadó kihívásokra megoldásként saját, valós példákat hozok arra, miként lépett az online térbe a hazai piac legnagyobb villamossági nagykereskedése.

  • 14:00 - 14:30

Garai Tímea

Marketing Menedzser, Antavo

A pontalapú hűségrendszerek kezdenek unalmassá válni a vásárlóknak. Milyen egyéb lehetőségeink vannak, hogy hűséges vásárlóbázist építsünk?

A jó hűségprogram az, amihez azért csatlakoznak, mert vétek lenne kihagyni azt. Ám milyen stratégiák tudják megfogni a ma és a holnap vásárlóit? Hogy jönnek itt képbe az online közösségek, a márka elköteleződés, a gamifikáció és a kényelmi szolgáltatások? Élő példák, nemzetközi és hazai trendekkel.

  • 15:00 - 15:30

dr. Czöndör Szabolcs

főosztályvezető, Informatikai és T.E. Főosztály - NAV

Kihívások a webáruházak adózásában - hasznos tanácsok egyenesen a NAV-tól

Magyarországon nagyon kevés webáruház specifikus jogszabályt találunk, az adójogszabályok között is nehezen tudunk ilyeneket azonosítani. Ugyanakkor a közösségi jognak a fejlődésével párhuzamosan a magyar adójogban is egyre több olyan szabály fog megjelenni, mely kifejezetten a webáruházak adózását fogja szabályozni. A határon átnyúló ügyletek pontos azonosítása, a megfelelő adózási struktúra kialakítása ezért is nagyon fontos. Ezen jogszabályokon túlmenően érdemes előre látni azokat a folyamatokat, melyek általánosan minden adózó számára kihívást jelentenek, ugyanakkor megtalálhatunk internetes kereskedőkre vonatkozó kihívásokat is (pl. számla adatszolgáltatás, SAF-T).

  • 16:00 - 16:30

Dr. Török Zoltán LL. M.

osztályvezető, jogtanácsos, Fogyasztóvédelmi Képzési és Szervezetfejlesztési Osztály, ITM

Termék visszaküldés és elállás: jogok, kötelezettségek... és a lista, amelyre senki se szeretne felkerülni

Az előadás célja az e-kereskedelem legfontosabb előírásainak és a vállalkozások által ezen szektorban megvalósított leggyakoribb jogsértéseinek bemutatása az Innovációs és Technológiai Minisztérium IT Laboratóriuma és a fogyasztóvédelmi hatóság ellenőrzési gyakorlata alapján. Az előadás további célja az online kereskedelmet érintő nagy horderejű, a jelenlegi piaci gyakorlatra jelentős hatással bíró európai uniós szabályozás fő elemeinek az ismertetése.

  • 17:00 - 17:30

Kerekasztal beszélgetés

Megtörhető-e az utánvétes fizetés egyeduralma? Ha igen, mikor és miért következik be?

Beszélgetés résztvevői: Simple Pay by OTP Mobil - Al Absi Gáber; PamutLabor.hu - K. Szabó Levente ; Beszélgetést vezeti: Demeter Zoltán - kereskedelmi vezető MoziShop.hu

Minden előadást és kerekasztal beszélgetést 30 perc szünet követ, amely remek lehetőség kapcsolatépítésre vagy a kiállítók kedvezményes ajánlatainak megtekintésre

 A programváltozás jogát fenntartjuk!

  • 9:00

Kapunyitás

A konferencia első órája általában a felfedezésről szól! Érkezz már 9-kor, hogy legyen időd felmérni a terepet, hogy az első előadás utáni szünetben már tudd hol vannak a kiszemelt kiállítók!

  • 10:00- 10:40

Boroznaki Gergő & Nagy K Dávid

ügyvezető & content manager, Sneakerbox

A jó tartalom márkát épít és elad!

Milyen a gyakorlatban is működő content marketing? Bemutatjuk a sneakerbox.hu blogból, social média és YouTube csatornákból álló tartalmi ökoszisztémáját, ami nemcsak a márkaismertséget növeli, de az eladásokat is. Esettanulmány a "házon belül" készülő influencer tartalomról az Instagramra és a YouTube-ra.

  • 11:00 - 11:30

Kovács István

CMO, Conversific

A marketinged fele kidobott pénz - fejtsük meg melyik fele az! - Adatvezérelt marketing webáruházaknak

A marketing hőskorában a kiadásaink 50%-át elveszíteni, reális célkitűzés volt. De az online marketing világában, túl sok eszköz és információ áll rendelekezésünkre ekkora pazarláshoz. István előadásából megtudhatod, hogy az áruházad méretéhez igazodva, mi az 20%-nyi elemzés, ami az eredményeid 80%-ért lesz felelős.

  • 12:00 - 12:30

Pál Judit

CMO, OptiMonk

Fizet vagy lelép? Minden, amit a kosárelhagyásról - és annak hatékony csökkentéséről - tudnod kell...

10-ből 7 látogató, aki kosárba tett egy terméket, vásárlás nélkül távozik - s többségük soha nem is tér vissza. Kezdő és rutinos webshopok egyaránt súlyos pénzeket veszítenek emiatt... Az előadás rávilágít a miértekre és 20+ megoldást ad a kosárelhagyások csökkentéséhez és bevételeid növeléséhez.

  • 13:00 - 13:30

Domán Zsolt

Do! Marketing

Hogyan add el filléreken versengő iparágban drágábban a termékedet? - Így készíts visszautasíthatatlan ajánlatot

Hogyan add el filléreken versengő iparágban drágábban a termékedet? Domán Zsolt ezt fogja megmutatni, többek közt az Online Márkaboltok példáján keresztül. Kapsz egy 8 lépéses módszert, aminek a végén összehasonlíthatatlanná válik az ajánlatod és végre búcsút inthetsz a gatya letolós árversenynek!

  • 14:00 - 14:30

Nagy Barna

ügyvezető, Kreatív Vonalak

A kisvállalati márkaépítés emberi oldala: hogyan lehetsz úgy sikeres, hogy közben élvezed is?

A vállalkozásukra sokan szeretnek úgy tekinteni, mintha az valamiféle gép lenne: igyekeznek jó alkatrészekkel ellátni, működését csiszolni, a termelékenységét növelni, a hibázásait kijavítani. A marketingben elterjedt automatizálások, az adatelemzésekre épülő döntéshozás még tovább erősítik ezt az érzetet. Ha kisvállalkozóként a márkaépítés útjára lépünk, érdemes ezért nem csak a marketing technikák bűvöletében élnünk, hanem komolyan elgondolkodnunk a márkaépítés emberi oldaláról is. Mert akkor az igazi a siker, hogyha közben élvezni is tudjuk.

  • 15:00 - 15:30

Voit Péter

Head of Expansion, PostforRent

Egy sikeres influencer kampány megtervezése és megvalósítása 10 lépésben

Miért fontos, hogy az e-commerce startégiánk része legyen az influencer marketing és hogyan használhatjuk az influencerek erejét online értékesítéshez, egyszerűen, adat alapú megoldásokkal, automatizálva.

  • 16:00 - 16:30

Schmidt Zoltán

Senior Acount Manager, Growww Digital

Social Commerce: értékesítés közösségi platformokon

Miért éri meg kereskedőként jelen lenni a Facebookon és az Instagramon? Megéri egyáltalán? A megtérülés kiszámítása és a reális célkitűzés nem könnyű feladat, de ha jól csinálod, lehetséges. Gyakorlati útmutató a lájkvadászaton túlmutató valódi sikerekhez.

  • 17:00 - 17:30

Túri Dorottya

marketing manager, The Body Shop

Márkaépítés az Instagramon - Tapasztalatok és tanulságok

Miért és mire jó az Instagram? Sikeres brandépítő és engagement növelő stratégiák bemutatása a The Body Shop kampányain keresztül, valamint kitekintés a 2020-as trendekre.

Minden előadást és kerekasztal beszélgetést 30 perc szünet követ, amely remek lehetőség kapcsolatépítésre vagy a kiállítók kedvezményes ajánlatainak megtekintésre

 A programváltozás jogát fenntartjuk!

  • 9:00

Kapunyitás

A konferencia első órája általában a felfedezésről szól! Érkezz már 9-kor, hogy legyen időd felmérni a terepet, hogy az első előadás utáni szünetben már tudd hol vannak a kiszemelt kiállítók!

  • 10:00- 10:40

Nagy Dávid

Retail manager, GFK

Mi határozza meg a jövő vásárlóit? - Vásárlói szegmensek, döntési motivációk

Boomer, Generáció X, Y, Z, Alpha. Manapság gyakran találkozunk az elmúlt évtizedek generációit mozgató trendekről és mondhatjuk tájékozottak is vagyunk a témában. De a kérdés valójában az, hogy valóban értjük-e őket és tudjuk, hogyan nyerjük el a bizalmukat?

  • 11:00 - 11:30

Kerekasztal beszélgetés

Hogy időben odaérjen... Kihívások és lehetséges megoldások a csomagküldésben

Beszélgetés résztvevői: MPL - Ráczné Hegedűs Klára; Foxpost - Bengyel Ádám; GLS - Farkas Gergely; Daniella.hu - Dr. Lakatos Péter Beszélgetést vezeti: Nagy Sándor - Ecommerce Hungary

  • 12:00 - 12:30

Erőss Csaba

Digitális Stratéga, Isobar/Dentsu

Honnan tudod, hogy webáruházad készen áll a külföldi terjeszkedésre?

A külföldi piacokra való kilépés hatalmas növekedési potenciált jelent, ugyanakkor számos kihívást is tartogat. Azért hogy előbbiből több, utóbbiból pedig kevesebb legyen, érdemes elmerülni a saját és piaci adatainkban, és ezekhez igazítani a stratégiánkat. Az előadásban megnézzük azokat a mindenki számára elérhető marketing eszközöket és riportokat, melyek magabiztosabbá tehetik az első lépéseinket az új piacok irányába.

  • 13:00 - 13:30

Kerekasztal beszéletés

Irány külföld! Nemzetközi piacra lépés történetei

Beszélgetés résztvevői: OptiMonk - Mezei Nikoletta; BitNinja - Egri Zsolt; Mystic Nails - Gyimesi László Beszélgetést vezeti: Nagy Barna - Kreatív Vonalak

  • 14:00 - 14:30

Teodóra Szöcs & Eva Slezakova

Alza.cz

Alza´s expansion to Hungary – From 0 to 100 mil € in just 3 years

This presentation shows the expansion of Alza.cz to Hungary. It provides a timeline from the very first steps in 2016 such as launch of the Alza.hu e-shop, setting the payment and delivery methods, call centrum, translations, services, first marketing campaigns to a big showroom opening in Budapest. Learning outcomes: International market strategy, Effective media mix – planning and evaluation, Examples of successful marketing communication, Custom-made attribution model, Growth-hacking tools.

  • 15:00 - 15:30

Kerekasztal beszélgetés

Kiszervezett logisztikai lehetőségek Magyarországon

Beszélgetés résztvevői: Complexpress - Rácz Péter; iLogistic - Csereklyei Bálint; WebShippy - Perényi András Beszélgetést vezeti: Kulcsár Róbert - ShopRenter

  • 16:00 - 16:30

Perényi András

ügyvezető, Dropshippy

Dropshipping 2.0 - Működő megoldások, bullshit nélkül

Rengeteg sikersztorit hallottál már a dropshippingről, de nem tudod hogyan vágj bele? Nagykereskedőként kiszolgálnál dropshipper webshopokat, de nem tudod merre indulj el? Ismerd meg a legmodernebb lehetőségeket a régióban.

  • 17:00 - 17:30

Panyi Zsuzsi

Iparművész, panyizsuzsi.hu

Egyedi fejlesztésű vagy bérelt webáruház - Melyik a jó választás?​

Webáruházat tervezel indítani, de azt sem tudod hol kezdj neki? Ez az előadás Neked szól! Áttekintjük a webshop indításhoz és üzemeltetéséhez szükséges lépéseket a tervezéstől, a működő webáruház karbantartásáig. Összehasonlítjuk a bérelhető és saját webshopokat funkcionalitás és költségek szerint.

Minden előadást  és kerekasztal beszélgetést 30 perc szünet követ, amely remek lehetőség kapcsolatépítésre vagy a kiállítók kedvezményes ajánlatainak megtekintésre

 A programváltozás jogát fenntartjuk!

  • 9:00

Kapunyitás

A konferencia első órája általában a felfedezésről szól! Érkezz már 9-kor, hogy legyen időd felmérni a terepet, hogy az első előadás utáni szünetben már tudd hol vannak a kiszemelt kiállítók!

  • 10:00 - 11:30

Kulcsár Róbert

Vezető tanácsadó
ShopRenter

Hogyan indíts webáruházat és keress pénzt otthonról?

Szeminárium

  • 12:00 - 12:30

Webshop Hard Talks

5 beszélgetés, amelyhez te is csatlakozhatsz!

1. Magasabb kosárérték elérése, upsell és cross-sell technikák (OptiMonk) 2. Termékbeszerzés: belföldről vagy külföldről? (Kütyübazár) 3. Hogyan állj fel a bukásból? (Online Márkabolt) 4. Franchise kihívások (DM) 5. Webshop helyett appshop - Hogyan értékesíts app-on keresztül? (LogiNet)

  • 13:00 - 14:30

Takács Dávid

Oktatásvezető, Google

Google Ads kampányok e-kereskedőkre szabva

Szeminárium Szeretnéd a legtöbbet kihozni a Google Ads hirdetéseidből? Ismerd meg a Google Ads automatizált megoldásait, amik a gépi tanulást használva a legjobb eredményt adják, minimális időbefektetés mellett!

  • 15:00 - 16:30

Flekács Zoltán

Head of Performance, Growww Digital

Google Shopping: Hirdetések akár 30%-kal magasabb konverziós aránnyal

Workshop 2019-ben Magyarországon alapjaiban forgatja fel a Google Ads hirdetési piacot a Shopping hirdetések itthoni bevezetése. A workshopon végigvesszük, hogy miért fontos a Google Shopping, mi szükséges ahhoz, hogy egy webáruház megjelenhessen Shopping hirdetésekkel. Több mint 4 év nemzetközi Google Shopping tapasztalattal a hátunk mögött megmutatjuk kinek jók a Google Shopping hirdetések és hogyan lehet kihozni belőlük a legtöbbet.

Minden szemináriumot 30 perc szünet követ, amely remek lehetőség kapcsolatépítésre vagy a kiállítók kedvezményes ajánlatainak megtekintésére.

 A programváltozás jogát fenntartjuk!

A legjobb szakemberek tippjei most egy helyen

Vásárold meg a 30+ előadás-, szeminárium-, kerekasztal beszélgetés- és interjú felvételét

2020-as Ecommerce Expo videófelvétele

30.000 Ft+Áfa
  • pppuj 29 db 30 perces előadás
  • pppuj 3 db 1,5 órás szeminárium
  • pppuj 5 db 30 perces kerekasztal beszélgetés
  • pppuj Örök hozzáférés a videók felvételéhez

Már csak eddig tudod megvásárolni:

Nap
Óra
Perc
Másodperc

GARANCIÁK

100% pénzvisszafizetési
garancia

30 napig meggondolhatod magad, így legfeljebb azzal kockáztatsz, hogy ingyen belenézel a videókba.

100% trend
garancia

Garantáljuk, hogy csakis a jelent és jövőt alakító legújabb e-kereskedelmi trendekről lesz szó.

GARANCIÁK

100% pénzvisszafizetési
garancia

30 napig meggondolhatod magad, így legfeljebb azzal kockáztatsz, hogy ingyen belenézel a videókba.

100% trend
garancia

Garantáljuk, hogy csakis a jelent és jövőt alakító legújabb e-kereskedelmi trendekről lesz szó.

Kérdések, melyek benned is felmerülhettek

Az előadásokat az ecomexpo.hu-n tudod majd megnézni egy jelszóval védett oldalon. A jelszavadat pedig emailben fogjuk elküldeni, amint megvágtuk és feltöltöttük a videókat.

A hozzáférést várhatóan 2020 Április 30-áig fogjuk emailben elküldeni a vásárláskor megadott email címedre.

Váltsd meg most a 2020 Ecommerce Expo videó felvételeit, és hozd ki a maximumot a webshopodból

Kérdésed van?
Keress minket!

Tudj meg többet az E-kereskedelemről és az Ecommerce Expóról.

Iratkozz fel, hogy ne maradj le a legfrissebb hírekről!

Minden jog fenntartva – Adatvédelmi nyilatkozatÁSZF – Designed with by Konverted.io

Iratkozz fel, hogy ne maradj le a 30.000 forint értékű nyitónapi bónuszról!